Account Manager/Strateg

Account Manager/Strateg

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
För sex år sedan startade en ung entreprenör det som idag är Getsocial. Med en idé om att förändra reklambranschen på ett hållbart, digitalt och företagsamt sätt. Sedan dess har företaget vuxit från en till femton anställda och har idag kontor i Olofström, Kristianstad, Växjö, Jönköping och Stockholm.

Vi söker nu en person som passar in i en entreprenöriell kultur. En person som tillsammans med kollegorna vågar kasta sig ut i nya utmaningar, pröva vingarna och alltid erbjuda en lösning.

Som Account Manager på Getsocial bygger du en stark relation med våra kunder genom att förstå kundens affärsmål och vara en strategisk rådgivare. Du kommer in tidigt i kundrelationen och driver den framåt mot en hög kundnöjdhet.

Getsocial arbetar idag med kunder såsom Länsförsäkringar, Riksteatern, Kiviks Musteri, Midsummer och många fler. Allt ifrån stora nationella varumärken till små lokala företag. Din uppgift blir att förstå hur kundens markandsbudget kan bidra till att de når sina affärsmål och du guidar dem till rätt insatser. Till din hjälp har du ett fantastiskt team av kollegor som har koll på detaljerna ur ett projektägarperspektiv.



Din profil
Vi söker dig som har stor kompetens inom digital marknadsföring. Idag kanske du jobbar på en byrå, eller som frilansande konsult, eller in house på en marknadsavdelning. Du är bra på att bygga relationer och se kundbehov. Placeringsort är öppet för diskussion, det kan exempelvis vara Växjö eller Kristianstad.

Det viktigaste är vem du är som person. För att passa in så ska du vara ärlig, lyhörd och rak med vad som är bäst för våra kunder. För oss är det hållbara viktigt, att vi bryr oss om vår omvärld och oss själva. Det är lika självklart för dig som för oss.

Arbetet med urvalet sker löpande och vi vill därför gärna ha din ansökan så snart som möjligt.


Om företaget
Vi vet att livet är en helhet, därför är vår arbetsplats både flexibel och har stort fokus på att du skall vissla glatt både på väg till jobbet och på väg hem. Hos oss har du därför stor frihet både när det gäller plats och tider för arbete. I normala fall träffas vi alla på kontoret veckovis, men erbjuder däremellan stora möjligheter att arbeta på någon annan trevlig plats. Vi gillar att vissla glatt tillsammans, därför har vi ofta roliga aktiviteter så som afterworks, workations och mycket mer! Våra kontor har fokus på att underlätta för dig och trigga kreativitet. Med utsikt, hängmattor och egen kiosk finns både energi och inspiration i mängder. Vi är också ett snabbväxande företag där målet är solklart för alla. Inom 5 år skall vi vara sydöstra Sveriges största reklambyrå. På resan finns många möjligheter att utvecklas och växa med oss!

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2021
  • Ansök senast: 13 december 2021

Liknande jobb


Account Manager till tech startup Trepli

17 april 2024

Säljare

Säljare

17 april 2024