OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranchen. Ledningen för Bemannia har över 20 års erfarenhet och har mycket väl utbildade och kompetenta medarbetare. Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Lager & Industri. Bemannia finns i trivsamma lokaler i centrala Stockholm. Vi behöver nu en accounting assistant åt vår kund i Solna. Du är med och ansvarar för all bokföring, leverantörs- och kundreskontra samt löner. Du är även med och utvecklar rutiner och processer för ekonomiavdelningen. Det är viktigt att du har goda kunskaper i engelska då all rapportering sker på engelska. Du ska tycka om att arbeta i händelsernas centrum och gillar att agera stöttepelare för övriga avdelningar. Du är ambitiös, driven och har en god social kompentens. Det är ett plus om du har arbetat med Navision och att du är kunnig inom skatt och moms. Uppdraget är en löpande uthyrning, med start enligt överenskommelse. För rätt person finns det en god chans att bli rekryterad. Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!