OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco i Kista söker nu administratör till vår uthyrningsverksamhet.Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Career Services.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra globala och lokala kunder optimala bemanningslösningar.Detta innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Du kommer även att upprätta och skicka faktura till leverantör och följa upp att företaget får kredit från leverantör.Vem söker vi?Tjänsten som administratör kräver noggrannhet, utpräglat siffersinne, förmåga att växla tempo och hålla flera bollar i luften samtidigt som du bör trivas med rutinmässiga och adminstrativa arbetsuppgifter.Vi ser att du har några års erfarenhet av administrationsarbete och är ekonom eller motsvarande.Ett krav är att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.Det är viktigt att du har förmågan att se till helheten.Du har tidigare arbetat i MS Office och är van användare av Excel.Erfarenhet av SAP är önskvärt.Vad erbjuder vi Dig?Med varierande uppdrag skaffar Du Dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?Har annonsen fångat Ditt intresse så är Du välkommen att skicka in Din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Du ansöker om tjänsten på Adeccos hemsida www.adecco.se Ansök om tjänsten genom att registrera dina uppgifter under "registrera CV".Bifoga ditt personliga brev samt meritförteckning.