Adecco Linköping söker koordinator

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 6 000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Till vår uthyrningsverksamhet som tillhör kontoret i Linköping söker vi nu en koordinator som kommer att arbeta med administrativa göromål.Som koordinator arbetar du med information och kommunikation och kommer bland annat att ansvara för en hemsida och ett nyhetsbrev.Du kommer även att vara med och arrangera aktiviteter och evenemang, såväl affärsevenemang som sociala aktiviteter.I tjänsten ingår även protokollföring samt administration av nycklar och passerkort.Som sökande ser du det som en självklarhet att vara serviceminded.Vi förutsätter att du som sökande har god datorvana och erfarenheter från bildbehandling är meriterande.Du kommer att vara en del av ett mycket drivet och målinriktat team och du förutsätts således ha eget driv och en utvecklad förmåga att initiera och genomföra arbetsinsatser.Som person är du framför allt ansvarsfull, noggrann, flexibel och lättlärd i nya situationer.Som konsult hos Adecco har du en mycket viktig roll eftersom du är vår seriösa och entusiastiska medarbetare ute hos våra kunder.Uppdragsgivaren har verksamhet i både Linköping och Norrköping och därför kommer tjänsten att fördelas mellan dessa orter i veckorna.Uppdraget är ett vikariat och beräknas löpa under ett år.Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV i vår databas på www.adecco.se och sen söker upp tjänsten och klicka på ansök.Tjänsten ska tillsättas omgående och vi kommer därför att göra löpande urval av inkomna ansökningar.Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb