OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco växer och söker fler medarbetare till vårt huvudkontor i Stockholm Just nu söker vi en ekonomiassistent med inriktning mot leverantörsreskontra Arbetsuppgifterna består av sedvanlig hantering av leverantörsfakturor, avstämningar, uppföljning av obetalda fakturor, utredningar av krav och påminnelser och underleverntörsgranskning m.m.Tjänsten innebär även att du har kontakt med våra kontor ut i landet och svarar på förfrågningar från organisationen.Vi söker dig som jobbat som ekonomiassistent och har erfarenhet från leverantörsreskontra.Vidare skall du ha arbetat i något ekonomisystem och då gärna Agresso.Goda kunskaper i Excel är ett krav.Som person är du duktig på att kommunicera, engagerad och har en hög servicekänsla.Rollen kräver att du har sinne för detaljer , är strukturerad och noggrann.Du är van att jobba självständigt och kan hantera tillfälliga arbetstoppar och deadlines.Vi är ett team med stor arbetsglädje.Välkommen till oss på Adecco!