OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Vi söker nu en Sekreterare till kund i Nyköping/Studsvik.Arbetsuppgifter: - Slutredigera rapporter, PM, mallar etc.- Skriva utkast till brev av typen svarsbrev, bekräftelsebrev etc.- Arbeta med strukturering av mappsystem för dokument samt överföring av dokument och filer till ny serverplats.- Visst arbete med arkiv- och arkiveringsfrågor. Erfarenhet: Tidigare sekreterare erfarenhet är önskvärd.Datorvana och mycket goda kunskaper i Officepaketet.Goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper: - Samarbetsförmåga - Noggrannhet - Servicekänsla - Initiatvförmåga - Datorintresse - Gott omdöme För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Detta erbjuder Adecco dig: Du blir anställd som konsult i Adecco, och kommer att jobba med olika uppdrag som matchar din kompetens.Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag.Tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät. Intresserad: Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.