Administration av hyresavtal

Arbetsbeskrivning

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se TP Group är ett marknadsledande konsultföretag med specialistkompetens och bred erfarenhet för fastighetsbranschens alla aktörer.[[ Vi ger uppdragsgivaren ett aktivt och professionellt stöd från ide och analys till planering och genomförande. Med[120 medarbetare[i[Stockholm, Norrköping,[Göteborg, Malmö,[Helsingfors, Tallinn och[Linköping, genomför vi uppdrag för fastighetsägare, investerare och hyresgäster på mer än 250 orter. Bolaget grundades 1988[, idag[omsätter[vi ca 150[miljoner[och[ägs[av[det[danska konsultföretaget NIRAS. Läs mer på[ www.tpgroup.se[och www.niras.dk Inom vårt affärsområde för Hyresgästsupport fokuserar vi på frågor kring hyreslokaler och lokalhyresavtal. Bland våra kunder finns börsnoterade företag, banker, kedjeföretag, myndigheter, universitet, kommuner och landsting som alla från tid till annan måste hantera komplexa och omfattande lokalfrågor utanför sin egen kärnverksamhet och kompetens. På vårt Stockholmskontor är vi ca 50 medarbetare varav 13 är verksamma inom Hyresgästsupport. Vi söker nu dig som vill arbeta med Administration av hyresavtal inom Hyresgästsupport Ditt uppdrag[ Som avtalsadministratör har du många kontakter, både med kunder och internt. Rollen fyller en viktig och central funktion och ställer höga krav på servicekänsla, noggrannhet och ordningssinne, flexibilitet och förmåga att snabbt kunna hantera olika administrativa uppgifter.[ Din arbetsuppgifter innefattar bl.a: - Administration av hyresavtal i vårt kontraktssystem - Tolkning och registrering av hyresavtal - Kvartals-och årsrapportering av avtalsuppgifter - Löpande uppdateringar i kontraktssystemet - Sammanställning av nyckeltal och statistik - Sammanställning av presentationsmaterial till våra projektledare - Kundkontakter Kvalifikationer Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av administrationsarbete och som kommit i kontakt med hyresavtal, exempelvis inom fastighetsbolag. Du är strukturerad och noggrann, har känsla för god service, och är van att arbeta självständigt. Vi värdesätter ett stort engagemang och intresse i din roll och ser gärna att du är säljinriktad och affärsmässig. Tjänsten kräver mycket goda kunskaper i Officepaketet samt goda kunskaper i engelska. Vi erbjuder dig Inledningsvis är tjänsten på deltid, 50-75%, därefter är målet att den övergår till 100%. Under de första månaderna är du anställd hos serveOffice och uthyrd till TP Group, därefter blir du anställd direkt hos TP Group. Tillträde snarast enligt överenskommelse.[ Vi erbjuder dig ett ansvarsfullt och självständigt arbete i ett expansivt och trevligt företag, beläget i ljusa, fräscha lokaler i Stockholm city. Hos TP Group har du företagshälsovård, träningsbidrag och möjlighet till flexibla arbetstider.[ Välkommen! Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med serveOffice. För frågor kring tjänsten, välkommen att kontakta Irene Lavesson, Rekryteringskonsult, 08-594 69[716. Du ansöker via länken nedan samt bifogar CV och ett personligt brev. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ServeOffice AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 23 oktober 2008
  • Ansök senast: 22 november 2008

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024