Administration/Reception

Arbetsbeskrivning

Vår administrativa avdelning söker för omgående tillträde en administratör med ansvar för reception. Arbetet innebär bl.a. : -Fakturering för vissa avdelningar i vårt affärssystem Navision Financials. -Utlandsbetalningar, dokumenthantering och godsavisering. -Att sköta vår reception med telefonväxel Ericsson Businessphone (Fenix). -Att ta emot våra besökare och leveranser till kontoret. -Diverse kontorsgöromål Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Ett representativt sätt, noggrannhet och struktur är egenskaper som värdesätts. Bra om du kan jobba större delen av denna sommar då vi behöver back-up på konteret under semestern. Vi är ett rökfritt företag Bifoga löneanspråk med ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Y.Berger & Co.AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 juni 2008
  • Ansök senast: 12 juni 2008

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006