Administrations- och kvalitetskoordinator sökes till Järfälla

Administrations- och kvalitetskoordinator sökes till Järfälla

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av att jobba med administration? Har du ett intresse för inköp och gillar att arbeta lösningsorienterat? Då är det här jobbet för dig!

Vi söker, för kunds räkning, en administrations- och kvalitetskoordinator till Järfälla. Tjänsten omfattar heltid. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att organisera, prioritera och ansvara för ditt givna ansvarsområde, vilket innebär en nära kontakt med kunder, leverantörer, produktspecialister och servicetekniker. Du har som uppgift att på bästa möjliga sätt planera och koordinera inköp, ansvara över lagerhållning samt effektivisera nuvarande processer. Arbetet innebär även att du är en del i företagets kvalitetsarbete för att driva arbetet framåt.
Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar bland annat att ansvara för och sköta:

• Orderhantering
• Inköp
• Hantering av serviceärenden
• Fakturering
• Kvalitetsarbete


Krav på person
Vi ser att du är en person som tidigare har erfarenhet av administrativa uppgifter, har ett intresse för inköp och ett lösningsorienterat förhållningssätt. Du tar egna initiativ och utvecklar processerna och därmed verksamheten. Vidare är du en person med god serviceförmåga, har ett flexibelt förhållningssätt till arbetsmoment och uppgifter samt är en koordinator av rang som trivs bra att arbeta i en miljö med tidvis högt tempo.

Vi tror att du har:
? Avslutad gymnasial utbildning
? Erfarenhet av kundorder/inköp/serviceärendehantering/kvalitetsarbete
? Erfarenhet av affärssystem
? Minst 5 års erfarenhet av administration
? Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska
? God vana av att analysera statistik i ex. Excel och ta fram rapporter

Meriterande:
? Eftergymnasial utbildning inom logistik, inköp och systemkunskap
? Goda kunskaper inom Microsoft Navision 2018

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som supporttekniker. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.


Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Järfälla

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt ho kunden.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Christoffer Bergström på mail christoffer.bergstrom@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!


Företagspresentation
Vår kund levererar kvalificerad medicinteknisk utrustning till svenska sjukhus. Med kontor och systerbolag i Norge, Danmark och Finland är vår kund ett av Nordens största försäljningsbolag inom kardiologi, radiologi, endoskopi, intensivvård, kirurgi, medicinsk IT/Bild och lab. Tjänsten är placerad i Järfälla med goda kommunikationsmöjligheter.

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Sökord: Administration, inköp, orderhantering, fakturering, kvalitetsarbete

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024