OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komplett är representerade i tio europeiska länder och är en av Europas ledande inom internethandel. Komplett har ett stort sortiment inom datorutrustning, konsumentelektronik och tillhörande finansiella tjänster. Företaget omsatte över 2,5 miljarder SEK under 2006 och har fler än 1 miljon registrerade kunder. Komplett är noterat på Oslo Börs, har solid ekonomi och en expansiv agenda för dom kommande åren. Vi söker en driftig person som önskar ett spännande och utmanande arbete! Du skall ansvara för administrationsavdelningen på kontoret i Göteborg och även fungera som en länk till nordiska ekonomiavdelningen i Norge. Tjänsten är krävande och innebär en rad olika ansvarsområden och uppgifter. Arbetsuppgifter .personal, lön och arbetsmiljö .ekonomi och finansiering .säkerhet .inköp och leverantörsavtal .resursperson för övriga avdelningsledare i personal- och ekonomirelaterade frågor .personalansvar för administrationsavdelningen Kvalifikationer .högskoleutbildning inom personal .några års erfarenhet av likartade uppgifter .noggrann, stresstålig och organiserad .goda färdigheter i det svenska språket .solida referenser från tidigare arbetsgivare Tjänsten ingår i bolagets ledningsgrupp och rapportering sker till VD. Bolaget växer och är i kontinuerlig förändring. Det är idag tre medarbetare på administrationsavdelningen, men vi ser framför oss att avdelningen kommer att växa framöver. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor, bonus samt stora möjligheter till personlig och kompetensmässig utveckling.