OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Parvus startade 1996 och är idag en rikstäckande leverantör av förbrukningsprodukter till över 20 000 Svenska företag. Vår affärside är enkel och innebär att våra kunder kan på ett ekonomiskt och tidsparande sätt handla alla sina förbrukningsprodukter hos en och samma leverantör, direkt ifrån fabrik, helt utan kostnader för onödiga mellanhänder, TV reklam mm. Parvus har idag ett brett sortiment med över 250 olika produkt alternativ av kvalitetsprodukter inom papper, städ, rengöring, tvätt, disk, bilvård, aerosoler mm. Alla våra produkter är tillverkade av leverantörer som är ISO-certifierade enligt 9001 & 14001. Företaget ingår i en koncern som ägs av Sson Investment. Verksamheten finns idag med huvudkontor i Göteborg samt kontor i Helsingborg, har ca 30 anställda och omsätter ca 40 MSEK Tjänsten Vi söker någon som skall avlasta och fungera som sekreterare till våra två ägare samt avlasta vår administration. Arbetsbeskrivning är allt från reception, värdinna, orderhantering, kontroll av leveranser till fakturering, påminnelsehantering samt förenliga uppgifter. Kvalifikationer Vi söker dig som trivs att arbeta administrativt, är ordningsam och gillar att ta egna initiativ. För att klara tjänsten skall du vara serviceinriktad, ha ett gott sifferminne och vara strukturerad. Du skall ha goda dataegenskaper och grundkunskaper i ekonomi.