OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen.Ledningen för Bemannia har över 25 års erfarenhet och har mycket välutbildade och kompetenta medarbetare.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Fastighet, Lager & Industri.Bemannia finns i trivsamma lokaler på Sveavägen i centrala Stockholm. Vi behöver nu en administrativ assistent till vår kund i centrala Stockholm.Du kommer att vara anställd av oss och tjänsten är ett långtidsuppdrag på heltid.Dina arbetsuppgifter: Du kommer att vara behjälplig i diverse uppgifter inom administration och ekonomi, däribland arkivering, registrering.Du kommer att ta emot företagets telefonsamtal i första ledet samt möta företagets besökare. Kvalifikationer: Vi tror att du nyligen har avslutat din högskoleutbildning.Du bör ha något års arbetslivserfarenhet.Du har flytande kunskaper i det svenska språket samt har goda kunskaper i engelska språket både i tal och skrift.Du har också stor datavana och goda kunskaper i MS Excel, erfarenheter av ekonomi och av ekonomiprogram är önskvärt men inget krav.Som person är du trevlig, professionell och representativ.Du ska vara en organisatör som gillar ordning och reda och gilla att arbeta självständigt.Du visar en positiv attityd och trivs med att ta tag i saker.Skicka in Din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast så urval sker löpande.Bemannia - Rätt Person Direkt