OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen.Ledningen för Bemannia har över 25 års erfarenhet och har mycket välutbildade och kompetenta medarbetare.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Fastighet, Lager & Industri.Bemannia finns i trivsamma lokaler på Sveavägen i centrala Stockholm. Vi behöver nu en administrativ assistent åt vår kund i centrala Stockholm.Du kommer att vara anställd av oss och tjänsten är ett långtidsuppdrag på heltid.Dina arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med registrering och uppföljning av kontrakt.Fakturor och inventarier samt diverse andra uppgifter inom administration och ekonomi, däribland arkivering. Kvalifikationer: Vi ser gärna att du har högskoleutbildning.Kunskaper inom EU är meriterande.Du bör ha något års arbetslivserfarenhet.Du skall ha goda kunskaper i det svenska och engelska språket både i tal och skrift, om du dessutom kan franska ses detta meriterande. Du ska ha stor datavana och goda kunskaper i MS Excel, kunskaper och erfarenheter av ekonomi och av ekonomiprogram är önskvärt. Som person är du trevlig, professionell, representativ och diplomatisk.Du ska vara en organisatör som gillar ordning och reda och gilla att arbeta självständigt.Du visar en positiv attityd och trivs med att ta tag i saker. Skicka in Din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast så urval sker löpande.Bemannia - Rätt Person Direkt