OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom rekrytering och bemanningsbranschen.Ledningen för Bemannia har mer än 25 års erfarenhet.Vi är pionjärerna inom svensk bemanning och rekrytering och med grund i en stark småföretagaranda och entreprenörskap löser vi varje uppkommen beställning.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. [ ADMINISTRATIV ASSISTENT Vi behöver förstärka organisationen på huvudkontoret och söker därför nu efter en ny duktig medarbetare.Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar att jobba i en dynamisk organisation.Du kommer att vara behjälplig med diverse uppgifter inom kontorsadministration och ekonomi.Du kommer att ta emot företagets telefonsamtal i första ledet samt möta företagets besökare.Vi tror att du nyligen har avslutat din högskoleutbildning.Du bör ha något års arbetslivserfarenhet.Du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i både tal och skrift.Vi ser det meriterande om du har intresse och kunskaper inom data, kommunikation och webb.Vi vill att du har stor datavana och goda kunskaper i MS Excel, erfarenheter av ekonomi och av ekonomiprogram är önskvärt men inget krav.Som person är du trevlig, professionell och representativ.Du ska vara en organisatör som gillar ordning och reda och gilla att arbeta självständigt.Du visar en positiv attityd och trivs med att ta tag i saker.Skicka in Din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast då urval sker löpande.Bemannia - Rätt Person Direkt