OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Region Västra Sverige och Region BohusÄlvsborg-Skaraborg söker en Administrativ assistent till värvarenheten Tjänsten är en tillsvidare anställning med placering på regionkontoret i Göteborg med tillsättning snarast.Inom hyresgästföreningen tillämpar vi provanställning. Beskrivning: Enheten har idag en värvningschef, en sälj-/gruppledare samt 20 värvare och behöver kompletteras med en administrativ assistent.Du kommer att arbeta med ett antal specifika uppgifter som t ex; administrera värvarunderlag, sköta inköp, sammanställa löneunderlag, stämma av kundfakturor, följa upp och utveckla nya medlemsförmåner etc. Vi söker en positiv och målmedveten person som är van att; "få saker och ting gjorda", kunna arbeta med eget ansvar och ta egna initiativ.En stor del av arbetet utförs i IT-miljö så stor vikt läggs vid datavana.Vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet av direktförsäljning.Då arbetsbelastningen under kortare perioder ofta blir högre bör du vara mycket stresstålig. Tjänsten innebär att: Administrera värvar underlag Sammanställa underlag för lönehantering inom enheten med 20 anställda Följa upp och utveckla nya medlemsförmåner tillsammans med chefen för enheten.Ansvara för inköp av material till avdelningen Svara för handläggning och avstämning av kundfakturor Ansvara för och självständigt sköta påminnelser och kravrutiner Ansvara för handkassa Utföra övriga förekommande arbetsuppgifter på enheten Vi ser gärna att du har följande kvalifikationer: Gymnasium med ekonomisk inriktning Mycket god datavana gärna ECDL Mycket goda kunskaper i Officepaketet Erfarenhet av direktförsäljning Dokumenterad samarbetsförmåga Mycket bra på att planera samt hålla ordning och reda Kännedom om ideella organisationer och deras arbetssätt