Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Beskrivning av arbetsuppgifter:
- Registrera och kontera fakturor
- Arbeta med ärendehantering och datasystem
- Personalredogörare
- Ansvara för kontorsmaterial
- Ta emot, förmedla och boka besök
- Ta emot all sjukanmälan
- Övriga administrativa arbetsuppgifter.

Beskrivning av kvalifikationer:
Vi söker dig som har adekvat/lämplig utbildning. Du ska också ha kunskap och erfarenhet av personaladministration samt enklare ärendehandläggning. Vi vill att du som person är positiv, engagerad, serviceinriktad samt flexibel och har förmåga att arbeta både självständigt och i grupp.
Arbetet kräver kunskaper inom IT samt Officepaketet och att du är strukturerad och noggrann. Har du kunskaper i dataprogrammet Procapita är det meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Flens Kommun AUC
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 31 augusti 2007
  • Ansök senast: 12 september 2007

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010