Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Homsan AB är ett ungt företag som bedriver daglig verksamhet enl. LSS för personer med utvecklingsstörning, autism, Aspergers syndrom samt för personer med förvärvad hjärnskada. Vi bedriver även hemtjänst, boendestöd, ledsagning och avlösarservice. Vår vision är att tillsammans bedriva en verksamhet som sätter individens självbestämmande, inflytande och integritet i centrum. Läs gärna mer på www.homsan.se.

Administrativ assistent till hemtjänst och boendestöd, deltid (ca 50 %)

Vi söker dig som vill arbeta i ett litet, kreativt och expansivt företag med korta beslutsvägar. Du kommer att ha eget ansvar och arbeta självständigt. Som assistent arbetar du i nära samarbete med enhetschef, samordnare och affärsutvecklare inom dessa områden. Det är viktigt att du behärskar arabiska i tal och skrift, då vi har flertalet arabisktalande kunder, god svenska är också ett krav. Erfarenhet av Stockholm Stads Paraplysystem är meriterande.

Dina arbetsuppgifter/ansvarsområden:

- god kontakt med kunder
- god kontakt med personal
- arbeta med ParaGå webb
- arbeta med Stockholm Stads Paraplysystem
- administrera tidrapportering
- fakturera
- viss schemaläggning
- stödja enhetschef och samordnare administrativt


Din bakgrund och dina kvalifikationer:

- relevant arbetserfarenhet
- relevant utbildning
- erfarenhet av Stockholm Stads Paraplysystem är meriterande
- god datavana
- du förstår och uttrycker dig väl i tal och skrift på arabiska och svenska
- förstår vikten av att dokumentera


Vem söker vi?
Vi tror att du har ett gediget intresse för administration samt vård och omsorg. Du är initiativrik, driven och självgående. Du är pedagogisk och tålmodig och trivas med att arbeta i en utvecklande miljö.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

Intervjuer kommer ske fortlöpande och anställning kan ske innan ansökningstiden har gått ut.

Kontaktpersoner på detta företaget

Enhetschef Kirsi Naskali
08-58801702
Verksamhetsutvecklare Ingela Hellberg
0707600306
Verksamhetschef Sandra Carrasco
0722229951

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HOMSAN AB SKÄRHOLMEN
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • 6 månader provanställning och ev. ökad tjänstgöringsgrad.
  • Publicerat: 19 mars 2014

Besöksadress

MÅSHOLMSTORGET 3
SKÄRHOLMEN

Postadress

MÅSHOLMSTORGET 3 NB
SKÄRHOLMEN, 12748

Liknande jobb


8 maj 2024

Office Administrator – Konsultuppdrag 50%

Office Administrator – Konsultuppdrag 50%

8 maj 2024