OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen.Ledningen för Bemannia har över 20 års erfarenhet och har mycket väl utbildade och kompetenta medarbetare.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Lager & Industri.Bemannia finns i trivsamma lokaler i centrala Stockholm. Vi behöver nu en administrativ assistent åt vår kund i centrala Stockholm.Dina arbetsuppgifter kommer bl.a att vara: -registrering och uppföljning av kontrakt -fakturor och inventarier -diverse andra uppgifter inom administration och ekonomi, däribland arkivering Kvalifikationer: -vana av bokföringsprogram -erfarenhet av registrering -gärna erfarenhet av ekonomi -goda kunskaper om excel -vana av allmän administration Krav: -du skall ha god kunskap i svenska och engelska -god organisationsförmåga -stor datavana -självständig i ditt arbete -god kunskap i MS Excel -kunskaper i franska är önskvärt -kunskaper i bokföringsprogram är önskvärt Som person är du mycket professionell och representativ.Du visar en positiv attityd och gillar att ta tag i saker.