OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco Telecom Professionals söker en administrativ assistent till konsultuppdrag, ref.nr 181/55802.Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz.Den totala omsättningen ligger på ca SEK 190 miljarder.Omsättningen i Sverige år 2006 uppgick till SEK 2 miljarder.Våra Verksamhetsområden i Sverige är Recruitment, Staffing Services, Outsourcing och Human Capital Solutions.Affärsområden: Office & HR, Industrial & Logistics, Finance & Legal, Information Technology, Engineering & Technical, Sales & Marketing samt Medical & Science.Marknadsområden: Construction, Hospitality samt Future Professionals.Vi är auktoriserade.Läs mer och se våra lediga tjänster på www.adecco.se eller internationellt på www.adecco.com Till vår kund, ett Telecomföretag i Kista, söker vi en administrativ assistent till konsultuppdrag. Arbetsuppgifter Rollen innebär att koordinera en större avdelning, vilket bland annat innefattar praktisk hantering av konsulter, accesser, datorer och kontorsmaterial.Du agerar som kontaktperson för att underlätta att kontorslogistiken fungerar löpande, och har ett ansvar för att förbättra samt genomföra de förändringar som krävs.Vidare är du behjälplig med löpande administrativa sysslor och uppgifter från organisationen. Vem söker vi?Vi söker dig som har erfarenhet som administrativ assistent i ett globalt internationellt bolag.Goda kunskaper i engelska samt god datavana, ex i Officepaketet, är ett krav.De personliga egenskaperna har hög prioritet och det är av största vikt att du är prestigelös, flexibel, positiv och tycker om att arbeta självständigt.Du har hög känsla för service, samt vet vad det innebär att prioritera och organisera.Uppdraget kommer att tillsättas inom kort och intervjuer sker löpande. Ansök genom att följa nedanstående länk.Glöm inte bifoga CV och personligt brev.