Administrativ assistent, Gävle

Administrativ assistent, Gävle

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt, drivs du av att arbeta med administration och av att ge god service såväl internt som externt? Vill du dessutom arbeta i ett team som präglas av gott samarbete? Du kanske vi har din nya utmaning här!


Uppdraget startar under hösten 2022 med goda möjligheter till anställning hos kunden efter 6 månader.  


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
arbeta dagligen med externa och interna kontakter via telefon och mejl, lokalbokning, arkivering, viss diarieföring, register- och blanketthantering

Kvalifikationer
Du som söker har minst en gymnasieutbildning och god erfarenhet av administrativt arbete och då  gärna arkiv- och dokumenthantering. Du har mycket god datorvana samt talar och skriver obehindrat på svenska. 


För att trivas i rollen ser vi att du är strukturerad och ordningsam i ditt arbetssätt. Som person är du flexibel, prestigelös och serviceinriktad. Du trivs med att vara en del av ett team med gott samarbete men också av att driva på ditt arbete självständigt. 



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2022-07-31, välkommen att ansöka på www.randstad.se.


För information: Anna Lindqvist, konsultchef, anna.lindqvist@randstad.se.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juli 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


16 maj 2024