Administrativ assistent i Ludvika

Administrativ assistent i Ludvika

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad administratör på jakt efter nytt jobb? Har du lätt för att kommunicera och arbeta strukturerat? Då kan du vara den vi söker till rollen som administrativ assistent. I rollen kommer du att assistera och stötta chefer i den dagliga verksamheten. 


 Vi söker just nu flera administrativa assistenter för kommande uppdrag hos våra kunder i Ludvika trakten. Uppdragen har varierande start och uppdragslängd. Arbetstid: kontorstider.


 Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


 Du ansöker på www.randstad.se, senast 2022-11-20. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta johanna.rodell@randstad.se. Varmt välkommen med din ansökan!



Ansvarsområden
Förbereda ärenden


Ta fram och sammanställa material


Administration kring fakturor och kunder



Kvalifikationer
Gärna 1-2 års erfarenhet som administratör/assistent eller från liknande roll 



Gymnasieutbildning



Goda kunskaper i MS Office, framförallt Word och Excel.



Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.



 För den här tjänsten söker vi dig som har lätt för att kommunicera, organisera och arbeta proaktivt. Visst är du prestigelös och lyhörd inför de krav och förväntningar som ställs på dig. Vidare ser vi gärna att du är självgående och har en god förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Erfarenhet
Du har med fördel arbetat med administrativa uppgifter sedan tidigare.

Ansökan

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 5 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2022
  • Ansök senast: 20 november 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010