Administrativ Assistent, Kundreskontra

Arbetsbeskrivning

MnO International AB grundades 1997 i Stockholm, Sverige och är idag en ledande distributör inom mode gentemot i första hand hela den skandinaviska marknaden. Bolaget sysselsätter ca 60 personer på heltidsbasis och representerar ungefär 35 kvalitativa varumärken. För mer information se www.mno.se.

Vi söker en assistent till vår ekonomiavdelning som främst skall arbeta med vår kundreskontra, med kundinbetalningar, indrivning av fordringar och inkassoärenden. Detta medför en del kontakt med våra säljare samt en del kundkontakt. Arbetet utförs som del av en grupp på 6 personer som arbetar med admin/ekonomi.

Vi tror att du har erfarenhet från administrativt arbete, helst inom ekonomi. I grunden har du förhoppningsvis en gymnasieutbildning i ekonomi/administration.
Har du erfarenhet av kundreskontraarbete är det en stor merit
Goda kunskaper i engelska är ett krav
Du ska ha goda kunskaper i Excel
Goda kunskaper i norska, danska eller finska är meriterande

Du ska vara en mycket strukturerad person, som klarar av att ha flera saker på gång samtidigt
Du ska tycka om att arbeta i högt tempo
Du ska besitta en bra servicekänsla och en förmåga att föra tydliga resonemang, både i tal och skrift

Möjlighet till anställning efter praktik finns.

Kontaktpersoner på detta företaget

Alexandra Davis

HR/Office Manager Alexandra Davis

Louise Hertzman

Kristoffer Engdahl

Butikschef Moa Vikingsson

Butikschef Nathalie Sjöberg
0858791600

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MNO International AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 24 juli 2009
  • Ansök senast: 14 augusti 2009

Besöksadress

Textilgatan 43
None

Postadress

Textilgatan 43
Stockholm, 12030

Liknande jobb


16 maj 2024