Administrativ assistent med erfarenhet av fakturering till Emil Lundgren AB

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi en administrativ assistent för uppdrag hos Emil Lundgren AB. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget beräknas pågå till mitten av augusti, möjlighet till förlängning finns. Placering för uppdraget är i Emil Lundgrens lokaler i Solna.

Emil Lundgren AB är ett företag inom VINCI Energies Nordic. Vi är totalt cirka 500 anställda och omsätter ungefär 600 miljoner kronor årligen. Kontoren finns från Skåne i söder till Stockholm i norr, men vi arbetar över hela landet.



Ditt uppdrag

Som administrativ assistent kommer du ge service till organisationens medarbetare och ansvara för administrativa uppgifter. Utöver detta kommer du även ansvara för fakturering. Exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen som administrativ assistent:



- Scanna dokument
- Uppdatera personalmappar
- Sköta kontakter med elektriker
- Göra utskick i organisationen
- Fakturahantering
- Utläggsregistrering
- Mailhantering
- Svara i telefon och sköta växeln



Du kommer arbeta i nära samarbete med controller och företagets projektledare.



Din bakgrund

Vi söker dig med gymnasial utbildning och med ett par års arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har kunskaper i Agresso eller motsvarande ekonomisystem samt har arbetat i Excel tidigare. För att lyckas i rollen är du en driven och självgående person som kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du har en positiv och prestigelös inställning och du trivs med att assistera och serva andra.



Konsultrollen hos Wise Professionals

Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.



Mer om tjänsten

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Emelie Sillén på emelie.sillen@wise.se eller konsultchef Åsa Wallergård Fröblom på asa.wallergard.froblom@wise.se.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!



Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar – tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av några av Sveriges starkaste varumärken och du hittar oss idag i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Sjögren

Anna Colton

Martina Träen

Linnea Nordström

Alexandra Schröder

Sofia Boström

Kajsa Anäng

Barbara Lidholt

Camilla Lundberg

Annika Stålhandske Holm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise Professionals AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön Friskvårdsbidrag 250 kr/mån
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 5 juni 2015

Besöksadress

Box 22109 10422 Stockholm
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010