ADMINISTRATIV ASSISTENT MED ERFARENHET FRÅN PROCESSUTVECKLING

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Vår kund är en myndighet i Sverige som jobbar med hållbar och säker elförsörjning. Nu har de behov av en administrativ assistent, vars syfte är att avlasta teamet med den administrativa bördan samt få till en övergripande koordinering för de olika delprocesserna. Således efterfrågas erfarenheter från processutveckling. Dina arbetsdagar kommer att se olika ut, men kommer bland annat att innehålla administration, webuppdateringar, rapportframtagning, svara på inkommande ärenden, möteskallningar, sätter ihop mötesagendor, processutveckling, förbättringsarbete samt förvaltning av processen.

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Du kommer att vara placerad på kontoret i Sundbyberg. Under rådande omständigheter med Covid-19 följer vår kund Folkhälsomyndighetens rekommendationer kring hemmaarbete.


Kvalifikationer
- Du har teknisk och/eller ekonomisk eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
- Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
- Du har minst 3 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av att ha självständigt arbetat som administrativt stöd till processledare eller likvärdigt.
- Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word och Powerpoint.
- Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet av att jobba med processutveckling.
- Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet av att jobba med webbredaktörsuppgifter (intranät eller extern webbsida).
- Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet av att arbeta inom el/energibranschen.


Personliga egenskaper
För att trivas i rollen som administrativt stöd hos vår kund är det viktigt att du har en god förmåga att arbeta i grupp och har en fallenhet av administrativa uppgifter. Vidare arbetar du självständigt och målinriktad och har lätt för att skapa förtroende. Med tanke på att arbetsbelastningen kommer variera under uppdragets gång ser vi gärna att du är flexibel och anpassningsbar.

Tillträde och ansökan
Heltid. Vår kund önskar start 2021-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2022-03-31 med option på förlängning om 1+1 år. Säkerhetsprövning av konsult krävs med anledning av att du kommer hantera hemliga uppgifter. Genomförande av registerkontroll beräknas ta ca 8 till 10 veckor från tilldelning av uppdrag. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag är 2021-01-29 kl. 12:00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2021
  • Ansök senast: 22 februari 2021

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


23 april 2024

Koordinerande nyckelroll till Tega!

Koordinerande nyckelroll till Tega!

23 april 2024

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

23 april 2024

23 april 2024