Administrativ assistent till flexibel tjänst - Linköping

Administrativ assistent till flexibel tjänst - Linköping

Arbetsbeskrivning

Är du student? En pensionär som har mer att ge? Eller har du en annan huvudsaklig sysselsättning som du önskar kombinera med en extra inkomst? Då ska du se hit! Vi erbjuder här en deltidstjänst vid behov, som är flexibel både vad gäller arbetsdagar och tider. Ibland finns det mer att göra, ibland mindre men under sommaren kommer möjligheten till extra klirr i kassan vara större! Det som krävs av dig är att du är social, ödmjuk och alltid är mån om att göra ditt allra bästa. Intresserad? Läs vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker en duktig administrativ assistent för vår kunds räkning, en viktig statlig myndighet med tillsynsansvar. Myndigheten är placerad i centrala Linköping.
Dina arbetsuppgifter
Till den här rollen som administrativ assistent söker vi dig som vill arbeta lite extra med framförallt diarieföring. Det innebär kort och gott att du diarieför de inkommande handlingarna samt expedierar de utgående handlingarna. Vidare förekommer andra allmänna göromål kring detta så som att exempelvis öppna upp nya diarienummer. Förutom det så kommer en del av dina arbetsuppgifter bland annat innebära post- och pakethantering samt inskanning och arkivering av dokument.
Dina egenskaper
Vi lägger stort fokus på din personlighet när vi söker rätt person till den här rollen. Vi ser att du är vänlig, ödmjuk och sprider positiv energi. Du är dessutom prestigelös – du som söker trivs med både administrativa arbetsuppgifter likväl som renodlad service. Naturligtvis är du en skicklig administratör som vet vikten av att vara noggrann och du gör allt med ansvarskänsla. Kanske har du tidigare kommit i kontakt med diarieföring och du har erfarenhet av administrativa stödsystem. Sist men inte minst så ser vi att du är en ambitiös person som alltid vill göra ditt allra bästa, oavsett vad det gäller!
Låter det som att det är det just dig vi letar efter? I så fall ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
· Gymnasieutbildning
· Erfarenhet av administrativt arbete
· Erfarenhet av administrativa stödsystem
· Kommit i kontakt med diarieföring i tidigare arbete
· Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Deltid, flexibelt vid behov. Konsultuppdrag tillsvidare. Tillträde omgående enligt överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 31691 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 april 2020
  • Ansök senast: 23 maj 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb