Administrativ assistent till kund i Västerås

Administrativ assistent till kund i Västerås

Arbetsbeskrivning

Vi söker en administrativ assistent för uppdrag hos vår kund i Västerås. Är du en person med stark servicekänsla ? Har du tidigare erfarenhet av administration?  - Då är den här tjänsten något för dig!

Om tjänsten
Vi söker dig som har erfarenhet av att ha arbetat som assistent eller administratör sedan tidigare. Du ska ha goda kunskaper i MS Office samt ha en bra förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Kunskaper inom affärssystemet SAP eller motsvarande ses som ett krav.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start den 1 oktober 2023 och som löper till den 31 december 2023. För rätt person finns det stor möjlighet till förlängning. 

Arbetsuppgifter
• Hantering av kalender och mötesbokningar samt supportera vid övrig administrativ hantering
• Reseräkningar och resebokningar
• Enklare stöd gällande internkommunikation, uppdatera med information från kommunikationsansvarig
• Hantering av fakturor, supportera med beställningar av behörigheter vid nyanställningar
• System-support samt säkerställa att dokumentation och instruktioner är uppdaterade
• Ansvara för utbildningar på regelbunden basis samt vid nya funktionaliteter

Om dig
Stor vikt läggs på personlig lämplighet, där vi söker dig som är engagerad och driven. Du räds inte för nya arbetsuppgifter och du har en god kommunikativ förmåga. Du ska dessutom vara stresstålig och serviceinriktad. Vidare ser vi att du bemästrar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. 

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Vi hanterar ansökningar löpande för snabb tillsättning.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: tilde.fridholm@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2023
  • Ansök senast: 4 september 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administratör - EY Stockholm

Administratör - EY Stockholm

9 maj 2024

Document Controller

Document Controller

9 maj 2024

Administrativ handläggare

Administrativ handläggare

8 maj 2024