Administrativ Backofficemedarbetare till Bredband2!

Administrativ Backofficemedarbetare till Bredband2!

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att arbeta administrativt och ta eget ansvar över att på ett effektivt sätt lösa ärenden och problem? Vill du ingå i ett team där det är lika viktigt att ha roligt på jobbet som att visa framfötterna och utvecklas? Då är rollen som Backofficemedarbetare till Bredband2 perfekt för dig!

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en medarbetare till backoffice-avdelningen Operations Desk hos Bredband2. Du kommer att arbeta administrativt och själv ta ett stort ansvar över att dina ärenden blir gjorda. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att hantera återbetalningar, fakturafrågor, bestridningar, felanmälningar, felsökning etc. Det är viktigt att du inte är rädd för att ta beslut och själv komma med lösningar på olika problem. Dina arbetsuppgifter är administrativa men i vissa ärenden krävs det att du ringer upp kunden för att komma till ett avslut.

Ta chansen att få vara del av ett team som värdesätter att ha roligt på jobbet! Det är högt till tak och den goda stämningen präglar till arbetsmotivation och skapar en stor trivsel i gruppen.

Bredband2 står inför en spännande resa framåt och vardagen präglas av ständig utveckling ihop med kompetenta kollegor. Genom att lyssna ser Bredband2 till att deras medarbetare utvecklas såväl i sina arbetsuppgifter och roller som på ett personligt plan.

Vi söker dig som Har en fallenhet för att arbeta med administration och ekonomiska frågor
Är serviceinriktad och kundorienterad
Hittar lösningar på problem och kan prioritera mellan olika arbetsuppgifter
Är proaktiv och ansvarstagande i ditt arbetssätt
Är driven och inte rädd att fatta beslut
Är positiv och nyfiken
Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift
Stor vikt läggs vid den personliga lämpligheten för rollen!


Om Bredband 2
Bredband2 är en etablerad leverantör av datakommunikation och säkerhetslösningar. Som Sveriges tredje största fiberleverantör ser vi till att 500 000 kunder kan ta del av internets möjligheter. Vi erbjuder pålitliga och snabba tjänster till både företag och privatpersoner, med ett engagemang som särskiljer oss från andra aktörer på marknaden.

Våra medarbetare är vårt varumärke. Därför erbjuder vi en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter och en chans att jobba i en ständigt växande organisation som värdesätter utveckling, uppskattning och gemenskap. Vi lägger stor vikt vid att bibehålla en inspirerande kultur som gör det roligt att komma till jobbet, oavsett om det är för en kickoff, AW, eller en vanlig dag på jobbet tillsammans med kollegorna.

Övrig information
Start för tjänsten är omgående eller enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är vardagar mellan 8-17. Du blir anställd som konsult via Barona de första 6 månaderna för att sedan bli direkt anställd av Bredband2. Fast lön samt andra tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl, men för frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta Linn Ståhl på linn.stahl@barona.se.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bredband 2 AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2021
  • Ansök senast: 13 december 2021

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023