Administrativ handläggare

Arbetsbeskrivning

ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Bygglovenheten söker en Koordinator. Från 1 september ska vi testa att arbete i team och ett nytt arbetssätt. Därför söker vi nu ytterligare en koordinator att komplettera våra team. Ca 50 % av arbetstiden självständigt ansvara för obligatorisk ventilationskontroll (OVK). Det innefattar granskning av besiktningsprotokoll, kontroll certifikat, kontakt med fastighetsägare och den administration som hör till hela OVK-hanteringen. Övrig tid: registrering, expediering och annan administration inom enhetens ansvarsområden samt delar av handläggarens traditionella uppgifter som beräkningar av areaor och höjder på byggnader och kommunikation med sökanden. Du kommer ingå i ett av våra tre team. Då vi eftersträvar en jämn könsfördelning i gruppen ser vi gärna manliga sökanden. KVALIFIKATIONER . Dokumenterat mycket god administrativ förmåga och erfarenhet. . Goda kunskaper i svenska i tal och skrift . 3-årig naturvetenskaplig linje med byggteknisk inriktning eller motsvarande är meriterande, likaså praktisk byggerfarenhet . Erfarenhet av service är meriterande . Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper - det är viktigt att du gillar administrativa uppgifter, är intresserad av husbyggande och att det är en självklarhet att jobba i team

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bygglov
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 2 oktober 2006
  • Ansök senast: 13 oktober 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010