Administrativ handläggare inom tjänstepension

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en noggrann och ansvarsfull handläggare som vill bli en del av vår kunds team. I rollen kommer du att hantera administrativa uppgifter relaterade till kommunala tjänstepensioner, vilket inkluderar både löpande administration och kundkontakt. Start omgående så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
I rollen som handläggare kommer du att hantera administrativa uppgifter relaterade till tjänstepensioner, vilket inkluderar både löpande administration och kundkontakt. Du kommer tillhöra ett mindre härligt team som kännetecknas av stark laganda.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Arbeta med ärenden inom tjänstepension
* Problemlösning genom kundkontakt över telefon och genom interna system
* Hantering av in och utbetalningar


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av service och administrativa arbetsuppgifter sedan tidigare
- Har god datavana och erfarenhet av Microsoft Office
- Har flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska då det krävs i kommunikation och dokumentation

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet som försäkringshandläggare eller arbetat med tjänstepension
- Erfarenhet av kommunala tjänstepensioner och avtal
- Erfarenhet av ekonomi och bokföring

Personliga egenskaper
För att lyckas i uppdraget som Handläggareså är du noggrann och strukturerad, du har en god förmåga att organisera ditt arbete och håller ordning på detaljer. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i både tal och skrift och trivs med kundkontakt. Slutligen så är du serviceinriktad och har ett genuint intresse för att hjälpa kunder och ge bästa möjliga service.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid 6 månader
* 37,5-timmars veckor
* Placering: Sundsvall


Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2024
  • Ansök senast: 25 juni 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Inkassohandläggare till finansbranschen!

Inkassohandläggare till finansbranschen!

27 maj 2024

27 maj 2024

24 maj 2024