OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
3GNS är ett konsultföretag inom Telekombranschen som erbjuder tjänster och service inom Managed Services med fokus på 3G. Den största delen av verksamheten är idag inriktad mot Operation & Maintenance, både nationellt och internationellt. Telekombranschen växer och så gör även 3GNS och därför behöver vi nu förstärkning inför ett projekt med en administativ koordinator. Du kommer att jobba hos vår kund i Kista med administrativa uppgifter i telekom miljö. Jobbet består av att uppdatera databaser och hantera andra system. Du jobbar med personer ifrån olika länder så du har inget problem med att tala och skriva på engelska. Du är en positiv person som gillar att jobba i intenationell miljö. Tjänsten innebär .Uppdatera databaser .Hantera system .Koordinera i teamt .Samt diverse övriga administrativa uppgifter Din profil .Du är en glad, framåt person som kommunicerar bra .Noggrann, flexibel och serviceminded .Bra på att prioritera och organisera .Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt .Goda kunskaper i Office paketet .Inget kvar på högskoleutbildning Skicka gärna in din ansökan så fort som du har möjlighet eftersom det är start omgående!
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalansvarig Linda Pietreanu
08-522 918 67
0738829000
Personalansvarig Linda Pietreanu
08-522 918 67