Administrativ koordinator till kund inom racketsport

Arbetsbeskrivning

Det här är ett konsultuppdrag via The Pace på 6 månader. Uppdraget är på heltid med omgående start och för rätt person finns goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering till kund. Du kommer att arbeta mestadels hemifrån och ute i hallarna runt om i Stockholm, främst i söderort.

Ditt uppdrag

I rollen som Administrativ Koordinator kommer du vara en central del i verksamheten där du ansvarar över bolagets administration. Du kommer att ansvara över CRM-systemet, administrera och följa upp bokningar, anordna och genomföra event, säkerställa att hallarna är bemannade, ta ut försäljningsrapporter samt onboarda ny personal. Som Administrativ koordinator har du breda kontaktytor, både internt och externt, och har en nära dialog med personalen på anläggningarna. Som person ser vi gärna att du är driven och kommer med förbättringsförslag samt idéer för att utveckla både rollen och befintliga arbetssätt.

Exempel på arbetsuppgifter:

Administrativt ansvar över CRM-system
Onboarding av ny personal
Kvittohantering och fakturering
Mejl- och telefonkontakt med interna och externa parter
Koordinering av event och aktiviteter


 

Din bakgrund

För att lyckas i rollen som Administrativ koordinator har du ett par års erfarenhet ifrån en liknande roll där du arbetat självständigt. Du har en förmåga att kunna hantera saker på volley och har lätt för att prioritera ditt arbete samt är flexibel att kunna planera om din arbetsdag vid behov. Du trivs att arbeta i ett högt tempo och gillar att komma med inputs för att driva förbättringen framåt. Som person är du noggrann och strukturerad samt har en god lösningsorienterad sida.

Du har en god kommunikativ förmåga och är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.

Du har en god systemvana och har lätt för att sätta dig in i nya system.

Det är krav på att inneha B-körkort då du förväntas besöka hallarna med jämna mellanrum.

När du blir en av oss

Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Elin Eriksson (elin.eriksson@thepace.se) och konsultchef Philip Alfredsson (philip.alfredsson@thepace.se)

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2023
  • Ansök senast: 1 december 2023

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023