Administrativ kundmottagare i Staffanstorp

Administrativ kundmottagare i Staffanstorp

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du arbetat med fakturering och är administrativt lag? Har du tidigare erfarenhet av kundmottagning? Har du erfarenhet av motorer och maskiner? Då har vi en tjänst för dig! Vi söker nu administrativ kundmottagare till vår kund Swecon Anläggningsmaskiner i Staffanstorp.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Här välkomnas du till en ljus och öppen produktionsmiljö i Staffanstorp. Till kontoret tar du dig smidigt med bil eller med buss då det är cirka 10 minuters promenad från hållplatsen. Swecon är en del av Lantmännen och arbetar med att reparera och serva såväl grävmaskiner som mindre maskiner. 

Exempel på dina arbetsuppgifter:
Stora delar kommer bestå av fakturering i systemet Dynamics 363
Svara på telefonsamtal från kunder med tekniska frågor gällande maskinerna.
Skapa och planera ordar till teknikerna. 
Hantera olika typer av serviceavtal med olika priser och villkor.


Arbetstider
Heltid, start enligt överenskommelse och med uppdragslängd tills årsskiftet 2021. Eventuell chans till förlängning samt övertag av kund. 

Kvalifikationer
Här behöver du:
Erfarenhet av kundmottagning, gärna inom maskiner och motorer 
Erfarenhet av fakturering
God svenska i såväl tal som skrift. 
Gymnasieutbildning. 

Vi ser det som meriterande om du har goda färdigheter i Dynamics 363 och Outlook planeringsverktyg. 


Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du är givet positiv och trivs i roller som är såväl kommunikativa som administrativa. Vi tror också att du är strukturerad och trivs som bäst när du har ordning och reda på ditt arbete. Visst är du även en given lagspelare och trivs i att vara den hjälpsamma bland kollegorna? Skulle du även beskriva dig som engagerad och positiv? Stämmer detta in på dig? Då kommer du bli en mycket uppskattad kollega hos oss!


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-09-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Danielle Giander, konsultchef, danielle.giander@randstad.se

Om företaget
Swecon är en del av Lantmännen och arbetar med att reparera och serva såväl grävmaskiner som mindre maskiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2021
  • Ansök senast: 19 september 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023