Administrativ Kundservice / Kundkoordinator till Corepark

Administrativ Kundservice / Kundkoordinator till Corepark

Arbetsbeskrivning

Nu finns möjlighet för dig med erfarenhet av en bred kundtjänstroll att ta nästa steg i karriären och växa vidare inom ett familjärt, expanderade företag. Hit välkomnas du till ett mindre företag som erbjuder erfaret ledarskap och breda arbetsuppgifter inom kundservice och administration. Det här är en rekrytering där du blir anställd av Corepark för ett föräldravikariat beräknat fram till oktober 2023 med möjlighet till tillsvidareanställning efter den här perioden.

Om Corepark

Corepark är ett svenskt ägardrivet parkeringsbolag som driver och utvecklar parkeringsanläggningar med hög service. Vi har i bolaget en unik kompetens och lång erfarenhet från parkeringsverksamhet. Vi har ett stort personligt engagemang i både försäljning, drift och administration. Hjärtat i verksamheten är vår kundtjänst. All personal har mycket god kunskap om samtliga våra anläggningar och kunder. Vi garanterar alltid snabb, kompetent och personlig service till våra kunder.

Vi hoppas du vill bli en del av ett engagerat, härligt gäng som har högt i tak, bra stämning och levererar förstklassig service.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande kundsamtal och mejl gällande faktura-, produkt- och servicefrågor samt allmänna kundärenden.
- Upprätthålla och underhålla kundkontrakt, uppdatera anläggningsinformation samt priser i vår kunddatabas / affärssystem.
- Ansvara för administrativa rutiner såsom parkeringstillstånd och inpassering och se till att dessa är uppdaterade.
- Beställning av inpasseringstillbehör samt administration av anläggningsinformation.
- Arbeta med kundreskontrarelaterade ärenden.




Kvalifikationer:

- Erfarenhet av att arbeta med kvalificerat kundtjänstarbete är meriterande
- Arbetslivserfarenhet som serviceledare, transportledare, larmoperatör eller liknande är också meriterande
- Gärna erfarenhet av att arbeta i affärssystem samt ekonomirelaterade arbetsuppgifter, t ex fakturafrågor
- God muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på svenska och engelska
- Vana att hantera administrativa rutiner och hålla många bollar i luften
- Flexibel, ansvarsfull, prestigelös och god samarbetsförmåga




Praktisk information

Start: Omgående
Arbetstider: 8:00 - 17:00. 37,5 h/vecka.
Omfattning: Heltid, föräldravikariat beräknat fram till oktober 2023 med möjlighet till tillsvidareanställning efter den här perioden.
Placering: Stadshagen, Kungsholmen

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Corepark med The Wofi. Frågor gällande tjänsten välkomnas till ansvarig rekryterare Emil på emil@thewofi.se. Vi selekterar ansökningar löpande och ber dig därför visa ditt intresse för tjänsten redan idag! Vi ber att alla ansökningar sker via länken i denna annons och ej via mejl.

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2022
  • Ansök senast: 16 september 2022

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024