Administrativ kundsupport till ett specialuppdrag hos Footway

Administrativ kundsupport till ett specialuppdrag hos Footway

Arbetsbeskrivning

OM FOOTWAY

Team Footway driver specialiserade butiker online. Vi vill skapa relevanta platser för mötet mellan kunder och tillverkare. Kundernas värderingar inom kvalitet, pris och miljö tror vi kommer vara avgörande för framtidens produkter.

Med vår tillväxttakt ställs vi ständigt inför nya utmaningar och tvingas tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Vi befinner oss i ett otroligt spännande skede just nu med en nylanserad plattform och 8 specialiserade onlinebutiker som under året ska bli fler. Våra online butiker finns idag på 24 marknader och servar årligen över 3 miljoner kunder med ca 800 varumärken.

Vi är långt ifrån traditionella, försöker att inte ta oss själva på för stort allvar och jobbar hela tiden med att utveckla vårt självledarskap. Vi strävar efter att arbeta i helt autonoma team och trivs inte i hierarkiska strukturer. Saker som ligger oss varmt om hjärtat är kundupplevelse, kontinuerligt lärande och kamratskap. Säger du “enkelhet, automatisering och ett datadrivet arbetssätt” säger vi JA!

Nu söker Workz fler servicestjärnor till ett specialuppdrag hos Footway! Vill du vara med på en spännande resa, i ett varmt och inkluderande företag där din roll präglas av service och administration? Skicka in din ansökan redan idag, start är 3 november!

OM TJÄNSTEN

Footway har en stark tillväxttakt och ställs ständigt inför nya utmaningar och de drivs av att tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Just nu befinner de sig i ett spännande skede med en nylanserad plattform och 9 specialiserade onlinebutiker som under året ska bli fler.

Idag består teamet på kundservice av ca 14 härliga och varma personer, som tillsammans jobbar tätt och ansvarar gemensamt för att upptäcka och lösa kundernas olika behov och eventuella problem. Under hösten och vinter går Footway in i sin högsäsong och behöver därav extra resurser. För det här specialuppdraget kommer du framför allt få besvara inkommande frågor från Footways kunder via mejl, samt hantera olika administrativa uppgifter.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har ett stort kundhjärta! Du är servicefokuserad och älskar att möta nya människor. Du är en orädd problemlösare med förmåga att hitta kreativa vägar och är trygg med att fatta beslut. Du är noggrann och strukturerad och föredrar att arbeta administrativ. Du är en skicklig kommunikatör och uttrycker dig väl i skrift, både på svenska och engelska.

Det är meriterande om du besitter övriga europeiska språkkunskaper (framför allt tyska, holländska och polska), dock är det inget krav.

VI SÖKER DIG SOM

• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
• Har en genomgången gymnasieutbildning

PRAKTISK INFORMATION

Uppdragsgivare: Footway
Start: 3 november
Placering: Kista
Omfattning: Heltid, visstidsanställning fram till och med 2023-01-31.
Arbetstider: mån – fre 08:00 – 17:00
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtal
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 4 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2022
  • Ansök senast: 19 november 2022

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024