Administrativ kundtjänstmedarbetare till fartfyllt uppdrag

Administrativ kundtjänstmedarbetare till fartfyllt uppdrag

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Nu söker vi en administrativ kundtjänstmedarbetare till vår kund i centrala Göteborg för ett roligt och utvecklande konsultuppdrag. Uppdraget drar igång omgående och pågår till och med 31 oktober 2020. Du kommer att sitta i fräscha lokaler i Östra Göteborg, dit du enkelt tar dig med bil eller kollektivt. 

Arbetsbeskrivning

Rollen som kundtjänstmedarbetare är både rolig, utvecklande och spännande. I rollen ingår arbetsuppgifter så som:

• Telefonpassning enligt telefontider på avd.
• Besvara inkommande post & mail ifrån kunder
• Ansvara för den allmänna inkorgen SCREDIT
• Administrering av kontraktsförlängningar.
• Ansvar för brevmallar och loggar på kundservice
• Administrera Partial Settlements från kunder.
• Löpande uppdatering av adresser och kundinfo
• Administrering av löpande arbetsuppgifter på kundservice.
• Sortering av inkommande post
• Skicka Slutbrev, påminnelser och fakturor etc.
• Ta ut dagliga rapporter för åtgärd
• Släppa kreditmarkeringar och kreditspärrar.
• Arkivering

 

Du kommer att ingå i ett team med kompetenta och engagerade kollegor, och utöver dessa arbetskamrater så har du kontakt med andra kollegor internt.

Detta är en konsultanställning med start omgående som sträcker sig minst till och med 31 oktober 2020 med eventuell chans till förlängning.

Vem söker vi?

Till denna roll söker vi dig som är serviceminded, kommunikativ, strukturerad och självgående. Du trivs i en roll där du får kombinera din känsla för ordning och reda med din sociala sida och ditt goda sinne för siffror. Vi tror att du som söker har arbetat inom administration, ekonomi eller inkasso tidigare och har du dessutom arbetat med kundservice är detta meriterande.

Att arbeta i MS Office samt Excel är någonting du har god vana av och behärskar väl. Vi ser att du som söker talar och skriver svenska samt engelska flytande.

Du erbjuds

Ett spännande uppdrag i trevliga lokaler vilka är lätta att nå via bra kommunikationer. Uppdraget ger dig värdefull erfarenhet och meriterande kunskaper inför framtiden.
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Gulin på: elin.gulin@jurek.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2020
  • Ansök senast: 26 juni 2020

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024