Administrativ projektledare på deltid

Administrativ projektledare på deltid

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Till vår kund söker vi för omgående start en administrativ projektledare som kommer arbeta inom sälj/marknad med upphandling mot Landsting. Vår kund är ett läkemedelsföretag som har behov av en erfaren person inom upphandling mot Landsting som kan stötta upp vid upphandlingar, bygga kravspecifikationer samt offerera utifrån kunds behov. Du kommer arbeta flexibla timmar på mellan 10-15 timmar/vecka tillsammans med en kollega på plats i centrala Helsingborg. 


Har du eget företag och vill gå in som underkonsult för uppdraget? Eller har du en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och söker ett extraarbete där du blir anställd av oss och uthyrd som konsult? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Som administrativ projektledare kommer du tillsammans med en kollega arbeta med upphandlingar för företagets räkning mot Landsting. Du kommer utföra kravspecifikationer utifrån företagets olika behov samt sammanställa offerter för upphandlingarna. Du kommer med andra ord sätta ihop anbuden/avtalen och skicka in dessa. 


Det är viktigt att förstå både karaktär på upphandlingar samt företagets grunder och behov som anbuden bygger på. Du kommer utgå från företagets kontor i centrala Helsingborg. 


Ansvarsområde innebär bl.a att: 
 
-          Gå igenom upphandlingen och förstå vilka kravspecifikationer som finns
-          Samla in och lägga in de dokument som behövs för att kunna gå med i upphandling
-          Med stöd av teamet ta fram underlag för prisning av avtalsvaror
-          Finalisera inskick och eventuellt följa upp med avtalsskrivning

Arbetstider
10-15 timmar/vecka. 
Start omgående med uppdrag i 3 månader initialt. 

Kvalifikationer
Det krävs för den här rollen att du har ett eget företag och kan gå in som underkonsult för uppdraget alternativt att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
 Du är flytande i svenska och engelska samt har arbetat med upphandlingar mot Landsting sedan tidigare. Gärna inom läkemedelsbranschen, men inget krav.
 Du kan arbeta 10-15 timmar/vecka och utgå från företagets kontor i centrala Helsingborg.
 Behövs kunskap av TendSign och gärna även Reveal el MoniTend.
 
 För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Erfarenhet
Krav på erfarenhet av arbete med upphandling mot Landsting.
Meriterande inom läkemedelsbranschen.

Ansökan
2020.04.30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Michael Lundgren / [email protected] 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 platser
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


2 juli 2020

Nordic Business Development

15 oktober 2010

INTERN ORDER - Offertberedare

23 september 2010