Administrativ receptionist

Arbetsbeskrivning

Har du bakgrund inom service och administration och vill ta nästa steg i din karriär? Ta då chansen att arbeta som Administratör/Receptionist i ett internationellt företag! Här får du chansen att jobba i en bred roll. Sök tjänsten idag då urval sker löpande!
CBRE söker administratör/receptionist till en av våra kunder med kontor i Stockholm. Vi erbjuder ett variationsrikt arbete med stort ansvar och engagerade kollegor. Du arbetar i ett team hos en av våra kunder och ser till att de får den bästa möjliga service.
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Skapa inköpsorder och hantera fakturor
Samarbete och vara back-up till administratör inom ekonomi
Ta emot besökare och hantera incheckning
Ansvara för telefonväxel och hantera inkommande frågor
Upprätta arbetsorder till tekniker och underleverantörer
Upprätta rapporter för pågående/avslutade ärenden
Övriga uppgifter inom arkivering, post & gods, helpdesk, EHS, kundservice, m.m

Vi söker dig som är/har:
social, utåtriktad och serviceminded
mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
ansvarstagande, har en god organisationsförmåga, tar egna initiativ och är bra på att slutföra arbetsuppgifter
minst 1 års erfarenehet av kundservice i reception
positiv och bra på att samarbeta men även kunna arbeta självständigt
god datakunskap och är van vid att arbeta i flera olika datasystem
ödmjuk och prestigelös
erfarenhet i Ariba

Din arbetsplats blir i Solna, tjänsten är heltid med start efter sommaren.
Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor.
Känner du igen dig i ovan beskrivning? Då är du varmt välkommen med din ansökan Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, 2020-08-10.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Karolina Kelava, Soft Service Team Lead, Tel nr +46 72503 8960
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2019 23,9 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CBRE LULEÅ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 juli 2020
  • Ansök senast: 10 augusti 2020

Postadress

Rådstugatan 11
LULEÅ, 97238

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024