Administrativ receptionist på heltid till ett företag i Solna!

Administrativ receptionist på heltid till ett företag i Solna!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vill du arbeta i en bred roll där du dels frontar företaget och arbetar med service och samtidigt får möjlighet att använda dina administrativa kunskaper? Gillar du att vara behjälplig i ett företags samtliga led och bidra på alla plan? Då kan det här vara din nästa arbetsplats!

Tjänsten är ett vikariat under ca 3 månader med start i slutet av februari. Är detta något för dig? Sök tjänsten redan idag!


Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
Som receptionist hos vår kund har du ett helhetsansvar för receptionen med varierade arbetsuppgifter inom service, kontor och administration. Du hälsar företagets besökare välkomna och tar emot inkommande samtal, ansvarar för köp av kontorsmaterial och har kontakt med externa leverantörer som exempelvis servicetekniker och städbolag. Som receptionist hos vår kund kommer majoriteten av dina arbetsuppgifter vara av administrativ karaktär. Ditt administrativa ansvarsområde omfattar exempelvis enklare ekonomiuppgifter och beställningar. Du får därför möjlighet att utmana dig själv och bredda dina kunskaper inom såväl service och kontor som administration!

Kvalifikationer
För att passa in i rollen som administrativ receptionist ser vi gärna att du:
• Har några års erfarenhet av att ha arbetat med ett liknande arbete inom administration samt trivs i en kundrelaterad roll.
• Har en teknisk fallenhet och systemkunskaper. Det förutsätts att du tidigare har arbetat en del i Officepaketet, främst med Excel.
• Obehindrat kan kommunicera på både svenska och engelska då din närmsta chef sitter i Tyskland och du ingår i ett team som sitter utspritt i Europa.
• Som person är professionell och serviceinriktad samt förstår betydelsen av att vara ansiktet utåt. Du har ett inre lugn men är pigg och glad och trivs med en organiserad vardag.

Du är en person som trivs med att arbeta i en självständig roll där initiativtagande och proaktivitet är egenskaper som kommer komma väl till användning.


Övrigt
Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Detta är ett vikariat med start i slutet av februari till och med mitten på juni. Du blir anställd som konsult vilket innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund i Solna. Tjänsten är på heltid med arbetstider 08:30-17:00 med 45 min lunch.

Har du frågor kring rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare 08-663 99 00.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Skandinavien AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2022
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024