Administrativ receptionist till uppdrag i Umeå

Administrativ receptionist till uppdrag i Umeå

Arbetsbeskrivning

Vi söker en administrativ receptionist som dagligen ger den bästa gäst- och medlems upplevelsen och ser till att lokalerna håller ett bra skick. Uppdraget startar omgående och pågår året ut. Uppdraget är på deltid 50% - daglig närvaro men med viss flexibilitet i arbetstider. Placeringsort: Umeå.

Dina arbetsuppgifter

Vi söker dig som älskar service. Du tar emot besökare, svarar på frågor från medlemmar och visar lokalerna för potentiella kunder. Du är en problemlösare och trivs med att många bollar i luften och är beredd att rycka in både för kunder och kollegor som behöver din hjälp.

Du ser till att det är ordning och trivsamt i lokalerna och att de tjänster och produkter som ingår i medlemskapen finns tillgängliga och fungerar - du beställer och felanmäler annars vid behov.

Dina kvalifikationer

Engelska i tal och skrift - kommer att användas dagligen
Administrativ erfarenhet - office paket
Minst 6 månaders arbetslivserfarenhet från Internservice/FM och receptionist.

Meriterande:

Erfarenhet av events är meriterande

För att trivas i rollen tror vi att du är positiv, social och har en naturlig fallenhet för service. Vi söker dig som är en prestigelös, en god lyssnare, proaktiv, har enkelt att samarbeta med andra personer och trivs i en flexibel miljö. Du är en problemlösare och trivs med att många bollar i luften.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 010

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2023
  • Ansök senast: 7 oktober 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024