ADMINISTRATIV SÄLJSUPPORT

Arbetsbeskrivning

Till Region Nord söker vi nu en person som vill arbeta med ADMINISTRATIV SÄLJSUPPORT med placering i Norrköping Vi erbjuder dig Ett stimulerande och varierande arbete där Du fungerar som en resurs till vår försäljningsavdelning, där vi värdesätter hög intern service för att säljarna skall kunna arbeta renodlat med försäljning och kund- kontakt. Du kommer att befinna Dig i händelsernas centrum med omväxlande arbetsuppgifter som kräver att Du kan ha många bollar i luften samtidigt med kvalitet. Arbetsuppgifterna kommer bl a att vara administration i och kring vårt affärssystem, kund- & leverantörskontakter, direktorderfakturering, reklamationshantering, informationsspridning samt boka och hjälpa till vid personal och kundaktiviteter. Därtill kommer allmänt förekommande administrativa kontorsuppgifter. Vi söker Dig som har gymnasieutbildning som grund och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. har goda kunskaper i engelska, kunskaper i tyska är meriterande. är självgående, initiativrik och prestationsorienterad. har förmåga att prioritera och arbeta strukturerat. har grundläggande kunskaper inom ekonomi och IT. har hög servicekänsla och är utåtriktad. är väl förtrogen med Office paketet och nyfiken på andra dataapplikationer.

Sammanfattning

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006