Administrativ samordnare

Arbetsbeskrivning

Exempel på detta är personalhantering, barnplaceringar, fakturahantering, utvecklingsfrågor, bygga infrastruktur samt vara ett stöd till områdeschefen.Kvalifikationer: Vi söker dig som har en relevant utbildning och god administrativ förmåga.Du skall ha mycket god kunskap om skolans/förskolans förutsättningar och behov.God datorvana, arbete i flera program, kunskaper i Office-paketet Förmåga att arbeta självständigt Stresstålig Lätt att samarbeta med.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.Tillträde 2009-08-10 Lön/Sysselsättningsgrad : Tjänsten är 100%.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sollentuna Kommun
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 30 juni 2009
  • Ansök senast: 10 juli 2009

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024