Administrativ samordnare

Arbetsbeskrivning

Administrativ samordnare
för äldreomsorgen i Brämhults kommundel.
Sista ansökningsdag: 16 mars 2010.
Brämhults kommundel är en av 10 kommundelar i Borås Stad.Kommundelens verksamhet präglas av mångfald och utveckling och inkluderar äldreomsorg, fritid, kultur, skola, förskola.
Vi söker dig som vill vara en del av äldreomsorgens verksamhet med ca 400 anställda.
Anställningsvillkor: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.

Arbetsuppgifter: Tjänsten innefattar administrativa uppgifter som stöd för enhetscheferna inom äldreomsorgen.Arbetet innebär att hantera uppgifter i personal-, ekonomi- och vårdtagarsystem samt samordning av bokningar, kurser och konferenser.Arbetet innebär samarbete och kontakt med mycket människor både direkt och via telefon eller mail.

Kvalifikationer: Vi söker Dig som har högskoleutbildning inom vård och omsorgsinformatik och administration eller likvärdigt.Du ska ha erfarenhet av administrativt arbete och god datorvana.Erfarenhet av Heroma, Agresso och Magna Cura är meriterande.Vi ställer stora krav på självständighet och förmågan att ta initiativ.Du ska ha en god kommunikativ förmåga, ha ett tydligt och serviceinriktat förhållningssätt samt god förmåga att samarbeta.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.Vi eftersträvar mångfald ur alla aspekter.


Märk ansökan med ref nr BRÄM 202-10.

Sammanfattning

Liknande jobb


31 maj 2024