Administrativ Tekniker, Product Compliance & Sustainability

Administrativ Tekniker, Product Compliance & Sustainability

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av vår framgång? Vi söker nu en administrativ tekniker till Sortiment- och Inköpsavdelningen på huvudkontoret i Insjö!

Om rollen

Som administrativ tekniker på avdelningen Product Compliance & Sustainability ansvarar du bland annat för att skapa produkter i Clas Ohlsons inköpssystem. Du granskar dokumentation för att säkerställa att produkterna uppfyller lagkrav och interna egna krav. Du begär, kvalitetssäkrar och registrerar dokumentation rörande produktsäkerhet.

Du registrerar nya produkter i inköpssystemet samt hanterar registervård och andra administrativa uppgifter. Du följer upp dokumentation av aktiva artiklar och säkerställer att aktiva artiklar uppfyller nytillkomna krav.

Tjänsten är en visstidsanställning på heltid t.om. 30 juni 2022 med möjlighet till förlängning. Tillträde snarast, enligt överenskommelse.

Är du personen vi söker?

Vi söker dig som har relevant arbetslivserfarenhet, gärna inom kvalitetskontroll och compliance arbete, samt utbildning från universitet eller högskola inom administration, handel eller annat relevant område. Du är duktig på att ta till dig mer komplicerade texter och bedöma om informationen du har säkerställer att produkten uppfyller ställda krav. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift.

Som person är du strukturerad och tar dig an nya uppgifter med en positiv attityd. Du är en duktig administratör som prioriterar service och ser möjligheter i de frågor som uppstår. Du är en god lagspelare som bidrar med intresse och engagemang för att nå uppsatta mål. Du kan hantera flera typer av arbetsuppgifter, och har förmåga att starta upp nytt samtidigt som du behåller kontroll över de uppgifter som inte är avslutade.

Tidigare erfarenhet av Clas Ohlsons affärssystem som Raindance och AX är meriterande.

Placeringsort: Insjön

Passar vi dig?

Vi vill att du ska kliva in här på kontoret och känna att du kan vara precis den du är. Här finns det en sak som sammanför oss alla - allt vi gör binder oss samman och att vi gör det tillsammans som ett team. Det är kärnan i vår kultur och den sätter ord på hur vi vill bemöta varandra och våra kunder. På Clas Ohlson ska alla känna sig välkomnande och uppmärksammade. Vi tror också på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrund, personlighet, erfarenhet och kompetenser är vägen till framgång. Vi brinner för att förenkla livet. Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för våra kunder i alla hem!

Ansökan

Låter det spännande? Tveka då inte med att skicka in din ansökan till oss! Rekryteringsprocessen startar omgående och därför kan urval och intervjuer ske löpande, vi ser därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt - dock inte senare än den 9 december 2021.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta funktionschef Carina Hemstrand, carina.hemstrand@clasohlson.se (carinahemstrand@clasohlson.se) eller telefon +46 790 980 690.

För frågor om rekryteringsprocessen: Andreas Dahlberg, Rekryterare, andreas.dahlberg@clasohlson.se eller telefon + 46 790 612 088.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Landestål
+46 247 264 334
Jenny Vapola

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clas Ohlson Sverige
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2021
  • Ansök senast: 9 december 2021

Besöksadress

Drottninggatan 53, Stockholm
None

Postadress

Drottninggatan 53
Stockholm, 11121

Liknande jobb


Tentamensvärd till tentamensservice- intermittent med timlön

30 april 2024

Huvudvärd till tentamensservice - intermittent med timlön

30 april 2024