Administrativa assistenter sökes till Skellefteå

Administrativa assistenter sökes till Skellefteå

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Till Skellefteå söker Randstad nu fyra administrativa assistenter till ett spännande konsultuppdrag som kommer pågå i ca 3-4 månader. Har du vana av att arbeta i Excel, delta på och anteckna från möten? Då är detta jobbet för dig! I denna process arbetar vi med löpande urval så ansök redan idag!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I rollen som administrativ assistent kommer du bland annat arbeta med mötesuppföljningar, checklistor och mötesanteckningar. Du kommer delta i möten med olika personer inom organisationen där du antecknar olika beslut med mera. Du rapporterar till avdelningschef samt projektingenjörer på plats.  

Arbetstider
Omfattning: Heltid, dagtid med start omgående. Uppdraget är tidsbegränsat och sträcker sig i ca 3-4 månader.

Kvalifikationer
För att trivas i rollen som administrativ assistent tror vi att du har goda kunskaper i Excel. Vi ser att du har ett strukturerat arbetssätt och är en duktig lyssnare. Vi ser även att du har lätt för att ha många kontakter och har lätt för att kommunicera med andra. Vi ser att du har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift då engelska är koncernspråket. I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande så sök redan idag, dock senast 2021-10-12. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad. För mer information eller frågor är du varmt välkommen att kontakta Andreas Berglund, konsultchef, andreas.x.berglund@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 4 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2021
  • Ansök senast: 12 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


31 maj 2024