Administrativa assistenter till uppdrag i Köpenhamn

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna Skandinavien AB

Om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu 2 st duktiga och effektiva administrativa assistenter. Vår kund står inför ett stort systembyte som omfattar hela Norden och i samband med detta behöver dem hjälp att säkerställa att ingen information går förlorad. Uppdraget startar så snart som möjligt eller senast den 24 februari och avslutas i slutet av april. Placering i centrala Köpenhamn.

Om företaget
Uppdraget förmedlas via Kontorsfixarna.

Kontorsfixarna är ett av de äldsta bemannings- och rekryteringsföretagen i Sverige. Under 25 års tid har vi utvecklat och förfinat våra kontaktnät och arbetsmetoder. Vår unika branscherfarenhet innebär att du får högsta träffsäkerhet vid personalrekryteringar. Idag är vi drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag.

Arbetsuppgifter
Tillsammans med dina kollegor kommer du att sitta som länken mellan två ärendehanteringssystem. Då det gamla och nya systemet inte integreras automatiskt måste varje ärende flyttas manuellt, från det ena systemet till det andra. Det är din uppgift att det sker inom en relativt kort tidsrymd. Därtill kommer du även att ansvara för att slutförda ärenden stängs i det gamla systemet när det ej längre sker per automatik.

Uppdraget inleds med en introduktionsutbildning ute hos kundföretaget. Arbetstid är 8.00 - 17.00.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är noggrann, effektiv och pålitlig. Du sätter stort värde vid att göra ett bra jobb och tycker att det är viktigt att hålla angivna tidramar. Som person och kollega är du glad och positiv och gör ditt bästa för att bidra till ett gott arbetsklimat för dig och dina arbetskamrater. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete och har du dessutom goda kunskaper i danska är det meriterande, dock ej ett krav.

Övrigt
Behovet är omgående och urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag!
Frågor hänvisas till ida.tegner@kontorsfixarna.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Carin Galvit

Madeleine Karlsson

Ida Tegner

Ida Tegner

Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén

Rebecka Möberg

Rebecka Möberg
040-120200

Sammanfattning

Besöksadress

Stora Nygatan 40, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 40
Malmö, 21137

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010