Administrative Functional Support

Administrative Functional Support

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker en mycket organiserad och motiverad administratör med teknisk bakgrund. Den ideala kandidaten kommer att vara ansvarig för en rad administrativa supportuppgifter. Denna position kräver erfarenhet inom IT, stark uppmärksamhet på detaljer och förmågan att arbeta självständigt och som en del av ett team.

Tjänsten är ett konsultuppdrag som har önskad start 2025-03-10 tom 2026-02-28, med god chans till förlängning.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

-Planera och samordna system- och komponentinspektioner hos leverantörer
-Uppdatera och följa upp besiktningsschema.
- Inspektörsresursplanering i nära samarbete med andra avdelningar.
-Tilldela inspektörer och övervaka framsteg.
- Samla in, distribuera och arkivera inspektionsrapporter.
-Administrera stansobjekt (brister) och följa upp status.
-Stödja genomförandeprojekt med administrativ del kopplat till besiktningar och rapporter

Vem är du?
Du är en person med teknisk bakgrund som har både praktisk och teoretisk förståelse och erfarenhet för att utföra ett brett spektrum av varierande uppgifter och problemlösning, relaterade till schemaläggning, planering, resursorganisation och administration i allmänhet.

- Erfarenhet inom IT och administrativ support arbete
- Serviceinriktad med starkt initiativ och förmågan att arbeta självständigt
- Färdigheter i IT-system såsom SAP och Office-paketet, erfarenhet av Cornerstone (SABA) är meriterande
- Starka organisatoriska och kommunikativa färdigheter
- Måste vara på plats på kontoret minst tre dagar i veckan
-Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Du bör ha ett par års erfarenhet av likvärdigt arbete.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lukas Börefelt
013-368655
Lukas Börefelt
013368655
Rebecka Swahn

Lisa Eklund
036-173262
Lukas Börefelt
0720741972
Annelie Westerberg
0720742020
Annelie Westerberg
0720742020 Jobb
Rebecka Swahn
013-368656
Sofia Sjöhagra
0720742017
Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Linköping AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2025
  • Ansök senast: 5 mars 2025

Besöksadress

Kungsgatan 41, Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010