Administrativt stöd

Administrativt stöd

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker en noggrann och erfaren administratör till arbetsgivare i Umeå. I rollen som administrativt stöd deltar du i förberedelser inför möten, tar fram/upprättar olika underlag samt ansvarar för att föra protokoll vid möten. Vidare kommer du att bistå i arrangemang som workshops, konferenser eller andra möten. Vi ser gärna att du har en god kommunikationsförmåga och med lätthet kan kommunicera information till berörda intressenter. I rollen ingår också administrativa uppgifter som exempelvis att ta fram ekonomiska underlag och att diarieföra. 


Tjänsten är ett konsultuppdrag på 25%, med flexibla arbetstider som planeras med närmsta chef. Placering är i Umeå men resor i Västerbotten och Norrbotten förekommer ett par gånger per år. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 


Du ansöker på www.randstad.se, intervjuer sker löpande, så ansök redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Stina Degerfeldt på stina.degerfeldt@randstad.se. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 



Ansvarsområden
innefattar bland annat: 
Planering av möten 
Förbereda och utskick av handlingar 
Diarie- och protokollföring 




Kvalifikationer
Akademisk utbildning med inriktning mot exempelvis statsvetenskap, offentlig förvaltning, ekonomi, juridik eller annan erfarenhet som arbetsgivaren finner relevant 
Erfarenhet inom administration 
Kunskap eller erfarenhet av att arbeta med regionala utvecklingsfrågor 
Kan uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska 


Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Liljestensskolan söker Administratör

21 maj 2024

20 maj 2024