Administratör

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker en Administratör för bemanning till ett företag i norra Stockholm. Arbetsuppgifter: Lättare administration och registrering. Kvalifikationer: Vi söker en person med erfarenhet från liknande arbete. Du behärskar engelska.och du har mycket god datorvana! Personliga kvalifikationer: Du är en noggrann och effektiv. Vi går igenom ansökningar löpande så vänta inte med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 19 september 2007
  • Ansök senast: 19 oktober 2007

Liknande jobb


2 mars 2010

Habiliteringspersonal - sommarvikariat

15 februari 2010

Enhetschef

12 februari 2010

Enhetschef med personalansvar

9 februari 2010