OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RHM arbetar med renovering och nytillverkning av köks och lägenhetsinredningar, både mot företag och privatpersoner. Våra främsta kunder är i dagsläget bostadsföretag inom allmännyttan. Just nu söker vi en administratör för kontorsuppgifter som fakturering, bokföring och lönehantering samt underhåll av server och nätverk. Vem är du: Du har gärna ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, är gymnasieekonom eller motsvarande. Du har mycket god datavana och är förtrogen med windows NT, XP och nätverk samt office paketet. Meriterande om du har arbetat med Hogia affärssystem och Hogia Lön. Som person är du strukturerad och organiserad samt har en förmåga att ta ansvar och arbeta självständigt. Ett intresse för kök och inredning är en fördel. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av: Registrering, kontroll och utbetalning av löner. Hantering av kund och lev. reskontra, fakturering, moms och skatteredovisning m.m. Uppdatering och underhåll av en Windows NT server och ett antal XP klienter samt affärs och produktionssystem. Erfarenhet av att sköta datorerna är inget krav men det kommer att ingå i arbetsuppgifterna så en vilja och förmåga att lära sig krävs. Telefonkontakt med kunder och beställare förekommer.