Administratör

Arbetsbeskrivning

Lernia Bemanning AB rekryterar och bemannar yrkesarbetare och tekniska tjänstemän till industri-,teknik och logistikföretag. Lernia Bemanning är ett dotterbolag till Lernia AB som erbjuder kompetensförsörjning över hela Sverige. Lernia är kvalitets- och miljöcertifierat. Besök gärna www.lernia.se. Beskrivning av tjänsten Vi söker administratörer till vår uthyrningsverksamhet. Som administratör - en utåtriktad och varierande roll - kommer dina arbetsuppgifter bl.a. bestå av: * Telefonkontakt med kunder och leverantörer * Posthantering * Kontrollera orderbekräftelser * Leveransbevakning * Fakturering, inkl. reklamationshantering * Diverse beställningar * Registrera offerter/kundordrar Din bakgrund Vi söker dig som har gymnasiekompetens och erfarenhet från arbete med liknande arbetsuppgifter. Har du dessutom erfarenhet från industriföretag är det meriterande. Som person ska du vara flexibel, serviceinriktad, stresstålig och noggrann. Du arbetar strukturerat och är van vid att arbeta självständigt. Att du behärskar engelska är en förutsättning och om du även kan tyska är detta meriterande. Vi ser gärna att du är en positiv och prestigelös person med god social förmåga. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt.

Sammanfattning

Liknande jobb


Administratör

Administratör

10 juni 2024